Com arribar

/ Informació

Mapa MSBB llegada Color WEB

El Museu Sa Bassa Blanca (msbb) està situat en un paratge natural, a vuit minuts de la població d'Alcúdia i a uns 50 minuts de l'aeroport de Palma de Mallorca.

Un cop arribi a Alcúdia trobarà cartells de color lila que assenyalen “Fundació. Museu Sa Bassa Blanca”. Aquests cartells el guiaran fora del poble, en direcció al Mal Pas.

En arribar al restaurant “La Bodega del Sol”, giri a la dreta, fixant-se de nou amb el cartell indicador.

En aquell moment una carretera asfaltada el conduirà fins al camí del Coll Baix i, a partir d'aquí, el camí segueix per una pista de terra premsada que travessa el bosc.

L'entrada a la fundació es torna a senyalitzar ambun cartell de color lila. Quan arribia l'entrada, aturi el cotxe sobre la línia blanca que hi ha davant de la reixa de color verd i aquesta s'obrirà automàticament. Si per contra arriba caminant, a l'esquerra trobarà una porta per entrar.

Avís: Des del Museu Sa Bassa Blanca, us recomanem NO UTILITZAR EL CAMÍ DE S'ALOU, tal com suggereix google maps i fer servir el Carrer de Xara.

Mapa: Nicolas Wambolt

Situat a Alcúdia, Mallorca, el Museu Sa Bassa Blanca (msbb) és un museu plenament integrat a la naturaleza, en un entorn protegit i declarat reserva biológica.
msbb - Museu Sa Bassa Blanca

msbb

Museo Sa Bassa Blanca

Fundación Yannick y Ben Jakober